Araç & Gereç

Facebook

test

Porno Hikayeleri,Sex Hikayeleri,Sikiş Hikayeleri,Tecavüz Hikayeleri

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
|BEN BİR TEKSTİL FİRMASINDA USTA BAŞI OLARAK ÇALIŞIYORUM.O GÜN İŞİ BİTİREMEDİĞİMİZ İÇİN SABAHLAMAYA KALACAGIMIZ HABERİ GELDİ.NEYSE KALACAKLARIN LİSTESİNİ GÖNDERDİM.CALIŞMAYA DEVAM ETTİM.GECENİN İLERLEYEN SAATLERİNDE HERKESE BİR SAAT MOLA VERDİM.MOLA SIRASINDA İŞÇİLERDEN AYTEN İSİMLİ KADIN BENİM YANIMA GELİP YA USTA SABAH OLURMU FALAN MUHABBETİ YAPMAYA BASLADI.BENDE OLUR OLUR DEDİM.SONRA BANA ASAGIDAN KOLA ALACAGINI FAKAT ORA KARANLIK KORTUGUNU GİDİP BERABER ALALIM DEDİ.BENDE KORMA SENİ KİMSE YEMEZ DEDİM.ISRAR EDİNCE ASAGI BERABER İNDİK.KOLASINI ALDIKTAN SONRA ONUME GECTI BASLADI KIVIRMAYA AYTE
Yaşım 25 güzel bir kızım bundan 7 sene önce arkadaşımın doğum gününden dönerken taksinin lastiği patlayınca inmek zorunda kaldım ama indiğim yer oldukça sapa bir yerdi havada güzel nasıl olsa deyip yürüme başladım ama indiğim yeri pek fazla bilmiyordum biraz etrafıma bakındım ama taksi falan gözükmüyordu keşke inmeseydim diye geçirdim içimden ama epey uzaklaşmıştım artık geri dönsem bile nereden bulacaktım ki adamı yürümeye devam etmek en iyisi deyip hızlandım o sırada yanımda 3 erkek 2 kadın geçiyordu onlara taksi durağı olup olmadığını sormak için yaklaştım bayan gel seni bırakalım deyince b
|Merhabalar arkadaşlar ben a hikaye hikayeleri okuya okuya bende ensest olmaya basladım aslında eskiden beri içimde vardı ama kımseyle paylaşamıordum meğersem benim kanka nında içinde varmıştı ama 1 akŞam konusurken bu içimizdeki cocuk bir anda cıktı neyse ben lafı uzatmayayım Hikayeme yawaş yawaş başlıyayım Benim adım : Berk Kankamın adı :Can biz hep ikimiz takılırız neyse köydeki akrabalımızın kızları bana telefon etti bu akşam kimse yok korkuyoruz hesabi bize gelme imkanın varmı die bende yok işte yanımda arkadaşım kim felan dediler Can felan var dedim oke onuda al gel felan dediler zaten
Tam 2 yıl geçti üzerinden ama hala unutamıyorum evleneli uzun yıllar olmuştu eşimle yaşamadığımız zevk kalmamıştı eşim harika bir sikicidir ama yinede şeytan işte :) Eşimin çok yakın arkadaşıydı ve ailecek görüşüyorduk hep beraber eğlenir güler hafta sonlarını beraber geçirirdik ve bir gün onlarda kaldık evlerindeki tadilat nedeni ile hepimiz aynı odada kalmak zorunda kaldık bendeki takıntı duvar tarafında asla yatamam kenarda yatarım ve onlarda asla birlikte yatamazlarmış kadın kanepede erkekte yerde yani bana yakın olan yerde yatıyordu gece hikayeler fıkralar falan derken uyumaya karar verdi
Aylin ve Annesi Nasıl Düzüldü slm bilmiyorum okudunuz mu ama daha öncede yazmıştım.yine bi hikaye ile karşınızdayım:) hatırlatma(18 yaşında 180 ela gözlü delikanlı):) eski kız arkadaşım dan ayrıldıktan sonra bi sürü çevrem olmuştu. diğer kızlarda tanıyodu artık beni.tiyatro da başarılıydı okulda ünlü sayılırdım. bi gün okul çıkışı arkadaşım aylin in annesi o nu almaya gelmiş ti. aylin de çok hoş bi tipti.benim esprilerime felan çok güleri aramız iyidi kısaca.ben onu utangaç tavırlarıyla tanırdım.meğer öle deilmiş:) arabaya beni de çağırdı.bende atladım olur dedim.(kabul etmesek aptall
AŞKIMI GÖTÜNDEN ACIMASIZCA  MErhaba Herkese Ben Cenk 22 yasinda istanbulda yasiyorum daha öncede komsu kizini acimasizca adli basimdan gecen gercek hikayeyi yazmistim geçen yaz başımdan geçen bir anımı anlatıcam.O zamanlar aşkımla cıkmaya başlayalı birkaç ay olmuştu aramızda herşeyi çok rahat konuşuyorduk yai sex ile ilgili herşeyi ama birlikte cinsel ilişkiye girememiştik ve birbirimizi çok arzuluyorduk hemen hemen her yerde sevişiyordukkimseyi önemsemeden.O benim kızlarına hayran olduğum bir liseden mezundu. neyse artık onunla ilişkiye girmek istiyordum onun o güzel götünde olmak istiy
Merhaba ben Murat.Size gecen sene Türkiyede,izinde yasadigim macerayi yazmak istiyorum.Izine gittigimizde,akrabalarimizi dolasip,her yerde itiraz üzerine bir kac gün misafir kaliyorduk.Gelmemize bir kac gün kala,baldizim bizi davet etti ve godecegimiz gün,kocasi bizi Havalimanina götürecekti.Yani anliyacaginiz,geriye kalan 3 günümüzü baldizimda gecirecektik.Kocasi calistigi icin,ben sabahtan aksama kadar karim ve baldizimla yanliz kaliyordum.Son günümüzde,karim biraz alis veris yapmak icin disari cikti ve ben baldizimla yanliz kaldik.Hava cok sicak oldugu icin,ben bir dus almak icin banyoya gi
 merhabalar ben 25 yaşında 1.86boyunda kumral bir gencim. adım atilla.. size bundan 1 ay önce başımdan geçen bir hikayeyi anlatıcam. bir gün evde yanız başıma sıkılarak oturuyordum. birden kapı çalındı.gelen kimse kapıyı kıracak gibi çalıyordu. kapıyı açtığımda karşımda alt komşumuzun kızı çiğdemi gördüm. tir tir titriyordu. çiğdem 1.65 boyunda sarı uzun saçlı yeşil gözlü hoş bir kızdır. ailecek görüşürüz annelerimiz çok samimidir. yedikleri içtikleri ayrı gitmez zaten o günde beraber alış verişe gitmişlerdi. herneyse kapıyı açtığımda çiğdem heyecandan tir tir titriyor ayakta duramıyordu.
Hayatımın sexsi.... biz iki arkadaş jigoloyuz 181 80 sarişin kaslı yakışıklı biri 175 65 kumral yakışıklıda diyerimiz can vede cemde takma isimlerimiz. siz yaklaşık iki senelik bir olayı anlatacam .gecen sene yazdı bir müşterimiz yine bizi aramıştı vede gitmemizi isemişti ama işin thaf bir yanı vardıki iki mizi birden istemişti önce şaşmışltım tabiki ama sonrasından dedimki vardır bi bildiyi ve gittik aman alahım oneeeeee? bide ne görsem iyi icerde 7 tane bayan var olamaz dedim vede 7 bayan bizimle sex yapmak istiyo hemde hepsi birden kdınların en ufagı bizi arayanyaşı en az 50 ve baş
Bütün okurlara selamlar ben emretmeyi seven ön sevişmeleri ve fantezileri çok fazla olan seksten hoşlanan bir aktifim. Size geçen hafta yaşadığım muhteşem ilişkimi anlatmak istiyorum. Geçen cumartesi tanıştığım (netten ) Bülent kafede bir çay içtikten sonra beni evine davet etti yaşı 28 idi. Tüysüz muhteşem bir vücudu vardı içeri girdik bana rahatıma bakmamı ve birazdan geleceğini söyleyerek yatak odasına gitti birazdan üstünde sadece tango külot ve boynunda pantolonunun kemerini köpek tasması gibi takılı dört ayak üzerinde ayaklarımın dibine geldi ve kayışın ucunu elime vererek hadi beni kö
Merhaba. Kaynım geçen yıl kaçak olarak hollanda`ya gitti kaçak olduğuiçin uzun zaman oldu gelmiyor. kaynanam ile birliktekalıyor.ara sıra gider ihtihaçları olup olmadığını sorarım.yine böyle bir gündegittiğimde kaynanam köye gitmiş vasıta bulamadığından orda kalacağınısöylemiş.Şengül içeriye davet etti ilkbaşta girmek istemedim ancak çoksıkıldığını söyleyince girdim.biraz sohbetten sonra çay koymak için mutfağagitti şengül bense kültablası almak için arkasından gittim ancak mutfak darolduğundan arkasından geçerken götüne sürtünmek zorunda kaldım o anfa fark ettimki taş gibi ve ateş saçıyordu
Ben 14 yasında bır erkeyım.Bırgun yenıden burda hıkayeler okuyorum.OKUrken azdım ve yan masada bır bayan geldı.ARADA BENIM BILGISAYARA BAKTIGINI GORDUM.ben sonra daha acık yabancı sıtelere gırdım.ben actıkca ılgısı daha fazla oldu daha sonra onla goz goze geldık ama o ortalama 19 yasındaydy galıba.zayıf tam ıstedıgım gıbıydı.ve benle tanısmak ıstedıgını soyledı ılerde bır cay bahcesınde cay ıctık.sonra ayrıldık beneve gıttım.daha sonra 1 hafta sonra benı aradı.nette bulustuk.benle fantazı yapmamazı soyledı ben bastan olmaz dedım ama sonra kabul ettım.onun evıne gııtık .ben hemen onun am bolges
Slm adım sedat 26 yasındayım oldukca yakışıklı ve atletık yapılı bırıyım yaklasık bundan 1 yıl önce chatten tanıştıgım aslı adında bı kızla tanıştım kendısı ankaralıydı bana cok guzel oldugu her defasında dıle getırıyordu oysa ben kendı kendıme benımde sıkım okadar guzeldır dıyodum ama bunu ona dıuyemıyordum kendısı üniversıte ögrencısıymış ve henuz 21 yaındaymış ailesının izmırde oldugunu ve yanlız kaldıgını anlattı bende onunla ıyı bır arkadas olmak ıstedıgımı söyledım ozaman msneden konuşalım dedım kabul ettım tam 1 hafta konuştuk o benı beyendı bende onu ve benı oraya yanı evıne davet ett
Merhaba Adim Yalcin. Ben sekse cok merakli birisi oldugum icin gecehayatinada cok önem veririm. Hafta sonlari gene eglenmeye giderken dayiminKizinin da gezmeye merakli oldugunu gördüm. Ben hep süslenip püslenirken odabeni izler ve bu aksamda hangi diskoya gidiyorsun diye hep heveslenerek sorardi.Yasi kücük oldugundan fazla ilgi göstermezdim. Aradan bir kac sene gecti bu kizgelisip güzellesti. Memeleride yasina göre fazla gelismisdi. Bir gün ona berabereglenecegimizi söyledim ve bir Cuma Aksami beraber Diskoya gittik. Orda bununiceceklerine Vodka koydurarak onun zevke gelmesini istemistim. Kend
merhaba size ünv. den arkadasım olan fatma ile yaşadıgım sex hikayesini anlatmak istiyorum. ben mimarlık ögrencisi oldugumdan kaşar fatmanın nedense hep gözü o uzun t cetvelimdeydi birgün yanımdan geçerken çetvelime sürttü zaman ilerledikçe bana sürtmeye başladı ve bende masum birisi diye aklımdan hiç kötü şeyler geçmedi ama elini sıranın altında bana bakarak dolma gibi ammına sürtmeye başladı ve saatlerce devam etti ayaga kaltıgında odaracık ammına camdan güneş ışıgı yansırken pantolonunun ıslak oldugunu gördüm ve aniden aletim havalandı havlanınca yereimden kalkamadım, akşam olunca bana yar
Sizlere geçen yıl başımdan geçen bir anıyı anlatmak istedim.burada anlattıklarım konya akşehirde gerçekleşti.kızlar lise 1 e gidiyorlardı.bende lise 1e gidiyordum.merve adında bir kız bana teklif etti.kız çok güzel degildi ama çok sex idi birde arakadaşları vardı onlar çıktıgım kızdan dahada sex ilerdi.gelgit en az 3 ay çıktık artık ben dayanamıyordum.hergün 31 çekiyordum.bir çıktıgım kız ve arkadaşlarıyla hıdırlık dedigimiz bir yer var oraya gezmeye gittik.onun arakadaşı merve bana öyle bakıyorduk ki sanki gel beni becer diyordu.bende ne yaptım çıktıgım kızı az uzak bir yere çektim ve kızı ö
Bursa Arabada kacamak:) bursadayim ve evliyimm ama icten icee lez egilimlerim vardi.birgun yolda otostop ceken bir bayan gordum e arabama aldimm o da kadin surucuyu gorunce ic rahatligiyla bindi.tam yolumun uzeri oldugundan konusa konusa gidiyorduk benim gozlerim goguslerine takilmistii cok buyuktu ve hayal etmek icimi hoplatiyordu. sonradan onun da rahat bir kadin oldugunu anladimm ama zaten zor olan baslangici yapmaktii ben dikkatimi yola vermeye calisirken ne guzelsin sen ya falan demeye basladii cok sasirmistimm ama heyecanlanmistim da sende oyle diyebildim sadecee!kilolu oldugumdan
Kraliçe Canan`nın Hizmetkarları Büyük sehirlerin bir tanesinde canan adinda harika güzellikte bir kadin yasiyormus. güzelligi ile bir kraliçeden farki olmayan bu kadinin tüm erkekler pesinden kosuyormus. Fakat, bu kadar erkekgin içinde iki arkadas varmis ki bu erkekler kraliçe adini taktiklari bu güzelle ne olursa olsun birlikte bir gece geçirmeyi kafaya koymuslar. Degisik fantaziler yasamaktan hoslanan canan önceleri bu iki arkadasa pek yüz vermemis ama bu iki arkadasin o’nu çok güzel agirlayacagini, hizmetinde olacaklarini görünce dayanamamis eve davet tekliflerini kabul etmis.. D
Sizlerle hayatımıza renk katan bir anımızı paylaşıcam umarım beğenirsiniz.karımla her gecen gün fantaziler üretiyor ateşli sevişmeler yaşıyorduk .yine hafta sonu çok sıkıldım kısa bir tatil yapalım dedim hazırlandık ve akçakocaya gittik.yerleştik otelimize cuma akşamıydı yemeğimizi yedik odamıza çıktık telim çaldı arayan işarkadaşlarımdı çok önemli bir iş olduğunu söylediler bende tatilde olduğumu gelemeyeceğimi söyledim isterlerse onların gelebileceklerini söyledim.selim ve yasin tamam dediler yola çıkıp gece otelegeldiler ve oda ayırttık onlarada.lobiye indik karşıladık karımı ilk kez
Bir tasta iki kus Ben murat32 yasinda 1. 85 Boyunda 72 kg oldukca yakisikli ve iyi bakimli bir beyim. Benim hikayem internette sana baslayip dunyada gercege donustu. Yaklasik 6 ay once internette tanistigim bir ciftle aramizdaki muhabbeti bayagi derinlestirip cinsellik ve sex konusunda her turlu mevzuyu konusup aramizdaki yakinlik kat kat artiyordu bu daha sonradan telefon konusmaliri ile devam ettmeye ve onlar sevirken bana dinletmeye kadar gelmisti artik iki tarafta dayanamayip bulusmaya karar verdik. Kararlastirdigimiz bulusma noktasina ben yarim saat erken gidip kendimi olacaklara
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno sikiş

Porno Hikayeleri,Sex Hikayeleri,Sikiş Hikayeleri,Tecavüz Hikayeleri