Araç & Gereç

Facebook

test

Porno Hikayeleri,Sex Hikayeleri,Sikiş Hikayeleri,Tecavüz Hikayeleri

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Ben iş gereği Ukraynada yaşıyorum. Türkiye`deki sex hayatım gayet iyiydi. Buraya gelince ise tam doruğa ulaştım. Burada sex sokakta yapılıyor. Bende bu ülkede payıma düştüğü kadar kızla her gecemi ayrı geçiriyorum. Başımdan geçen olaysa hiç beklenmedik bir gecede gerçekleşti.İşten yorgun geldiğim bir akşamdı. Gece yarısına yakın eve geldiğim ve yorgun olduğum için o gece discoya çıkmadım. Duş aldım yata girdim henüz uyumamıştım. Birden yatağımın başındaki ev telefonu çaldı afalladım. Ukraynada kimse ev telefonumu bilmiyordu ve eve yeni taşınmıştım. Arayan rusça konuşuyordu anlamadım. İngilizce
|BEDEN DERSİ BAŞKANIYDIM BEDEN ÖGRETMENİ İLE BEDEN ALETLERİNİN OLDUGU ODAYA GİRDİK HOCAM BİRDEN İÇİN O SEXSİ BADİSİNİ CIKARTI ARDINDAN SUTYENİNİ CIKARTTI BEN ŞANGINLIKLA ONA BAKA KALDIM HOŞUNAMI GİTTİ DEDİ EVET DEDİM BU GECE BİZE GEL DEDİ AİLEM DEDİM BEN ARARIM DEDİ EVE GİTİM BANYOYA GİRDİM YARAKTAKİ KILLARI KESTİM KOKULAR SÜRDÜM KOLAY CIKACAK SEYLER GİYDİM ANNEM HOCAN ARADI EVİNE GİDCEKSİN DEDİ BENDE NİYE DEDİM EVİNİ BOYUYORMUS DEDİ YARDIM ET BEN BİRAZ SOYLENEREK CIKTIM ANNEM CAKMASIN DİYE EVE GİTTİM SEXSİ GECELİGİ BENİ KARŞILADI İCERİ GİRDİM ORMANTİK TAKILDIK ÖNCE SONRA KOLTUGA OTURDUM YANI
Geciktirici O gün sevgilimle evde buluşup sevişecektim. Daha önce gemici bir arkadaşımın verdiği geciktiriciyi denemek istiyordum çünkü çok merak ediyordum. Arkadaşım ilişkiye girmeden 15 dk. önce kafasına bir kere fıs yap yeter, çok geç boşalırsın demişti. Bende iş çok zevkli olsun diye boya badana yaparcasına her yerine iyice sıktım. Sevgilim geldi tabii olaydan haberi yok. Sevişmeye başladık, fakat aradan epey zaman geçti, benimki birtürlü sertleşmiyor. Meğer çok sıktığım için uyuşmuş. Malesef konuşamıyordu... Sonra sevgilimin ağzına verdim sertleşsin diye yine tık yok. Aradan
Aile Baskısının Sonucu Yirmialtı yaşındayım ve geçen yaz yaşadığım deneyimi paylaşmak istiyorum. Özellikle gençkızlığa yeni adım atan arkadaşların okumasını ve bir ders çıkarmasını isterdim. Toplumun yanlış ve katı kuralları yüzünden yaptığım hatayı ama bu hata ile bunca zaman kaçırdığım zevki nasıl aldığımı görmelerini isterdim. Eh erkeklerinde hoşuna gidecektir kesin ama bunun ne zararı var bu bir ihtiyaç ve herkes zamanında,yeterince ve sınırını bilerek yaşamalı. Maalesef biz kız çocukları cinsellikten uzak bir şekilde yetiştiriliyoruz. Bunu sonucunda garip şekillerde öğreniyoruz bazı
Ben 25 yaşındayım istanbulda yaşıyorum. Sizlere 18 yaşında iken başımdan geçen bir anımı yazmak istiyorum. Anlatacağım hikayem tamamen gerçektir. Bir gün evde oynarken evdeki değerli bir vazoyu kırmıştım, babam ise çok sert biri olduğu için korkumdan tek çare olarak evi terk ettim. İstanbul aksarayda gece yarısı 1.30 a kadar başıboş vaziyette dolaştım. Bir ara yanıma 40 yaşlarında birisi yaklaşarak benimle konuşmaya başladı. Bende kendisine sohpet esnasında olan biteni anlattım. O da bana kamyonu olduğunu ve istersem kamyonla gezebileceğimizi söyledi. Bende o anki aklımla hiç bir sakınca duyma
Ben murat  sikilmeyi çok severim. bir  gün götüm kaşınmaya başlamıştı ne yapayım diye düşünürken bahcede oynayan köpeğimizi gördüm. gel  dedim hemen yanıma geldi sikini bir iki okşadım hemen dışarı fırladı.aldım içeri götürdüm.ben hemen soyunup cırılcıplak kaldım.onuda yanıma cağırıp götümü döndüm sanki ne yapmak istediğimi anlamış olacakki,götümü dil darbeleriyle yalamaya başladı.için bir tuhaf olmaya başlamıştı. döndüm sikini bir bakayım dedim.aman allahım bu kadar sik bu köpekte nasıl olur dedim kendi kendime. ama bir sorun vardı bu siki götüme nasıl sokacaktım. onu yere yata
Ingilizce hocam istedi bende................... önce kendimden bahsedeyim 1.73 boyunda 63 kiloyum bir gün ingilizce hocamız okula yeni saç modeliyle gelmişti bende hocam çok güzel olmuşsunuz demiştim oda daha güzel olan çok yerlerim var demişti bende hocam zümre odasında yalnız başına görünce soru sorma bahanesiyle yanına gitmiştim hocam bana bir göz atmıştıki o anda aletim kalkmaya başladı hocam bunu farkedince hayatında hiç seks yaptınmı dedi bende one hocam ben öyle bişey bilmiyorum siz biliyorsanız bana anlatırmısınız dedim hocamda kabul etti anlatmaya başladı anlatmaya başlayınca
Bundan yaklaşık 5 ay önceydi. O zaman en azgın çağlarımdı. Günde en az üç kere masturbasyon yapardım. Çok güzel bir komşumuz vardı. İsmi Selma`ydı. Selma abla kocasından boşanalı bir yıl olmuştu. Boşanmanın ardından kürtaj yaptırmıştı. Annesinin yanına dönmüştü. Bir gün şofbenlerinin tüpü bittiği için bize . O zaman aklım karışmıştı. Organıma baktığım anda sertleştiğini gördüm. Annem çarşıya gideceğini söyleyip evden ayrılmıştı. Banyoya girdiği zaman onu gözetlemeye çalıştım. Ama kıyafetlerini kapı koluna astığı için anahtar deliği kapanmıştı. Çaresiz bir şekilde ne yapacağımı düşünürken, bird
Yasadıgım olay bundan bundan 4 ay önce oldu ben okul nöbetçisiydim gülbeyaz diye bi kız da kantinde nöbetçi idi kız bana biraz kesikti ders zili çaldıgında herkes içeri girdi daha sonra gülbeyaz yanıma geldi biraz konuştuk daha sonra ona seni bi kere öpebilirmiyim dedim oda tamam dedi sonra onu bi kere öptüm öperken elim de boş durmuyordu biraz bacaklarını oksadım ikimizde cok zevk alıyorduk daha sonra biraz amını oksadım artık sikilecek kıvamına geldi bana ben tuvalete gidiyorum sende gel dedi o gitti bende hemen ondan sonra gittim gittigimde soyunmustu gittim biraz öpüstük daha sonra memel
Selam anlatacağım hikaye yaşlı bir teyze ile ilgili yaşı 55 bir akşam bize gelmiş idi evde yalnız idim yanıma oturdu bana 10 yıldır kocasızım dedi.Bana istersen seninle olalım dedi bende ok dedim .O dur ben bir yıkanayım dedi banyoya gitti. Ben sofbeni yaktım ve çıktım ama aklım onda idi. Su sesini duydum yavaşçasına banyo kapısına yöneldim.Kapı hafif acık idi, içerde onun soyunuk vücudunu gördüm birden azdım,orda soyunup içeri girdim başı sabunlu idi yavaşça elimi göğsüne değdirdim birden irkildi ne o dedi bekleyemedin mi dedi evet dedim Hadi o zaman dedi ve bacaklarımın arasına eğildi ve
Yağmurlu bir gündü Paris seferine çıkmıştık. Uçak sağ salım havalanmıştı. her zamanki gibi ben yine yolcuların arasında erkeğimi arıyordum. servise başlamıştık birden 31 nolu koltuktaki genç gözüme takılmıştı. servis ona geldiğinde o yeşil gözlerının dolgun göğüslerime dikmişti baktığını fark etmeme rağmen hala bakıyordu Uzun çabalarımdan sonra onu istediğimi anlamıştı.. sonunda wc ye gelmişti.bana tuvaletin arızalı olduğunu söyledi.tuvalete bakmak için eğildiğimde o kocaman sikini dolgun kalçalarımda hissetmiştim. hemen kapıyı kapatarak dudaklarıma abandı.delicesine bir yandan
|merhaba bundan tam 2 ay önce teyzemle yaşadıklarımı size anlatmak istiyorum BENİM TEYZEM 165 BOYUNDA 60 KİLO CİVARINDA BALIK ETİNDE BİR KADINDIR EVİ BİZİM EVE YAKIN OLDUĞUNDAN ARASIRA EVİMİZE GELİRDİ BEN ONUN HAKKINDA CİNSEL OLARAK BİRŞEYLER DUYMUYORDUM TAKİ 2 AY ÖNCESİNE KADAR O GÜN ANNEM PAZARA GİTMİŞTİ YİNE TEYZEM GELDİ EVE ANNEMİ SORDU PAZARA GİTTİĞİNİ SÖYLEYİNCE AYAKKAKABILARINI ÇIKARMAK İÇİN EĞİLDİĞİNDE KALÇALARININ İZLERİNİ GÖSTEREN ETEĞİ BENİM AKLIMI BAŞIMDAN ALDI BİRDEN ARKASI İÇİN KARŞI KONULAMAZ BİR İSTEK BELİRDİ BENDE SONRA BİRLİKTE OTURMA ODASINA GEÇTİK TELEVİZYON İZLERKEN BİR TA
Ensest_aileler@hotmail.com merhaba arkadaslar bu olay gercektır ve hıkayenın soununda msn adresımı yazıcam ısteyen e maıl atsın ısteyende msne eklsın neyse baslıym anlatmaya ben bu sıteden bı arkdasla tanıstım oda ablasını sıkıyomus ve msnını ladım ve ekledım bana taktıkler verdı ve bende denedım bı gun arkasına gecıp canım ablam deyıp sarıldım ve optum aynı zamandada sıkımı o harıka poposuna hafıfce bastırdım ılkten cekılmek ıstedı ama sonra ben cekınce dur sımdı dedı bende durdum baktım odada yatıyo napıyon canım ablam dedım oda hıc napım ıste gordugun gıbı dedı ve ustunde mını etegı vardı d
Cumartesi öğleye doğru annemin sesiyle uyandım. "Kalk, öğretmenin geldi!" aman tanrım, tamamıyla unutmuştum. Matematik öğretmenim fırat bey, biraz da sahip olduğum yaşantıdan dolayı beni çalıştırmayı kabul etmişti. Çünkü özel ders verdiği pek görülmemişti. Çok çabuk üzerime beyaz tayt, pembe, kısa kollu tişört giydim, saçlarımı at kuyruğu yapıp yüzümü yıkayıp, aşağıya indiğimde, annemle matematik öğretmenimi sohbet ederken buldum. Annem izin isteyerek ayrıldı. "Günaydın buket!" dedi öğretmenim. Gözlerinin bana hayranlıkla baktığını fark etmemek olanaksızdı. Fark ediliyordu. Matematik öğretmen
merhaba ben bu siteye yaklaşık 3 aydır giriyorum ve çok da hoşuma gitti. bu siteye iki adet başımdan geçmiş olayı yazdım. simdi size yine başımdan geçen bir olayı yazıyorum. kuzenim deniz`ile çok samimiyizdir onunla birgün beraber trabzonda zigana dağına çıktık. gezindik piknik yaptık,pazar günü olduğu için dağ çok kalabalıktı. herkes yanına eşini sevgilisini almış sevişen ,oynaşan, gülen , söyleyen ve koşuşturanla edraf dolmuş taşmıştı.ve kimse kimseyi görmüyordu , kdeniz ister istemez bu olanları görüyordu kendi 18 yaşında ve kendinden geçmiş bir şekilde etrafı izliyordu
Bugün Deniela diye yeni bir yavru geldi firmaya. Benim design ettiğin kıyafetlerden birisini giydirdiler. Çok beğendim. O yavruya kaymam lazım! Alfred bu sefer itiraz etti, kızın yaşı daha 17 imiş ve başımıza iş açılabilirmiş... Ben "Sen bilirsin Alfredciğim, nasıl istersen! deyince Alfred paniğe kapılaraık "tamam, bir denerim" dedi. Daniela biraz sert bir kaya idi. Onu ikna etmesi çok zor oldu. Ama sonunda yüklü bir paraya tamam demişti. Yani Alfred zengin bir herifti, sapıklıklarının cezasını da benim siktiğim karılara para ödeyerek çekiyordu. Zaten benim sikişlerimi seyrettiği için şika
Rüyamdaki Kadın Hastanede görevli bir muhasebe memuruyum,yaşım 40.Evli ve 3 çocukluyum.Bu olayı 2 yıl önce yaşadım ve halen bu ilişkimiz devam ediyor. Hastanede görevli bir kadın vardı,onu ne zaman görsem ona karşı dayanılmaz bir sarılma,öpme ve tabiiki sikme arzusu duyuyordum.O da evli idi ve ben bunu nasıl söyleyebilirim diye sürekli düşünürdüm.Onun güzel bacaklarını,kalçalarını düşünür hep 31 çekerdim.Bir gün onu rüyamda sikerken gördüm,rüyada bile inanılmaz zevk verdi. Gerçekte kimbilir nasıldır diye düşünüp plan yaptim.Onun nöbetçi olduğu bir akşam-onlar vardiyalı çalışıy
|Bozuldum Slm millet ben burcu kalmaz.sizlere basımdan gecen inanılmaz korkunc hikayeyi anlatmak istiyorum.Size tanıtayım.18cmlik yarrağı olan bekir cok uzun değil nerdeyse kıvırcık saçlı ama cok inanılmaz yakısıklı bir çocuk.Çok atletik vücudu yok ama sert bi tip te değil.Ancak onun bu azdırıcılığını benim yanımdaki sırada oturunca farkettim. Oturunca aleti yukarı doğru kalkıp pantolonu delcek gibi oluyor.Farkediyorum bana bakarak aletini kaldırdığını.Bu arada yaslarımız 16.ben balık etli yesıl gözlü harıka bi kızım daha doğrusu kızdım anlatacağım hikayenin geçtiği güne kadar. Bekirin
Popoma Tokat Atıyordu Biz 39 ve 36 yaslarinda 8 yillik evli birbirini seven ve sex konusunda herseyi konusabilen zaman zaman fantaziler kuran , ve aramiza bir baska cifti Almis gibi dusunerek sevismelerimize heyecan katan ve bunun gibi bircok degisik dusleri olan Bir ciftiz. Size basimizdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum. Gecen yaz guneyde tatilimizi gecirirken birgun etrafi kayalarla cevrili kucuk bir koy bulduk. İssiz bir yerdi burasi orada guneslenip denize girmeye karar verdik. Duzgunce buyuk bir kayanin ustune havlularimizi sererken cirilciplak guneslenmeyede karar verdik. Bir
Yarım Kaldı Ben 16 yaşında ankara`dan bi gencim... Ayak fetişisti olduğumu 10yaşında farkettim. Size geçen sene başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. Geçen senenin sonlarına doğru bi cuma günü 6-7 kişilik arkadaş grubuyla dersane sınavına gircektik ve okul çıkışından sonraki 2 saati okulda geçirmeye karar vermiştik. Aylak aylak okulda dolaşırken yakın arkadaşlarımdan biri yukardaki sınıflardan birinde bi kızın ayakkabılarını çıkarmış bir şekilde sıranın üstünde oturduğunu söyledi. (Çoğu arkadaşım ayak fetişisti olduğumu bilir). İsmini hatırlamıyorum da o kızın ayaklarından tahrik ol
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno sikiş

Porno Hikayeleri,Sex Hikayeleri,Sikiş Hikayeleri,Tecavüz Hikayeleri