Araç & Gereç

Facebook

test

Porno Hikayeleri,Sex Hikayeleri,Sikiş Hikayeleri,Tecavüz Hikayeleri

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Selam arkadaşlar ben turan 35 yaşındayım eşim fatoş ise 32 yaşında aslında yaşını hiç göstermez ikimizde seksi çok severiz 8 yıllık evliyiz muayyen günlerinde bile öne sokmadan sikişiriz tabi bunlar evliliğimizin ilk yıllarıydıbirazda erken başlamıştık nasılmı daha nişanlıyken sikiyordum 1.5 yıl nişanlı kaldık yalama ön sevişme derken sürterken bir den içine kaçtı hatta eşim o zamanlar almam diye çok korktu 1998 senesi mayıs ayında evlendik bir süre abimlerle aynı katta oturduk abim yurt dışındaydı daha sonra geldi ve biz ayrı eve taşındık komşularımızın hepsi iyi insanlardı.Daha sonra ayrı
merhaba arkadaşlar yazacağım hikaye kesinlikle doğru hiç bir yalanı yok..ben ahmet 33 yaşındayım bundan 9 yıl önce amcam vefat etti ve yengem 28 yaşında dul kaldı aradan 7 yada 8 ay geçti ben sürekli gidip geliyom her şeyleriyle ilgileniyom gün geçtikçe yakınlık duymaya ve yengemle beraber olmak için elimden gelen herşeyi yapmaya başladım ve birgün çocuklar uyuyorlar ikimiz tv izliyoz ışığı kapatmıştım ve yanına oturdum elimi omzuna attım ve hiç bir tepki vermedi yavaş yavaş göysüyle oynamaya başladım öyle bir döndükü tarif edemem döner dönmez dudaklarıma yapıştı ve bana dediki ben aylardır bu
Ben ve arakdasım idil bır gun gezmeye cıkmıstık hava cok sıcaktı bıraz gezdıkten sonra eve geldık ıkımızde terlemıstık ben idile ben dus alacagım dedım oda tamam dedı ben dusumu aldıktan sonra oda dus almak ıstedı bendetabı dedım banyo gırdı ıdıl bende mutfaga yemek hazırlamaya gıdıyordum fakat baktımkı banyonun kapısı acık ıcerı baktım ıdılı dıkızlıyordum ıdılın buyuk göguslerı benı delı edıyordu ve ıyıce yanına yaklastım ve ıdıl dedı ne yapıyorsun bende senın o buyuk goguslerını ve amını yalamaya geldım dedım ıdıl şaşırdı bırden ben göguslerını yalamaya basladım ıdıl yapma dıye bagırıyorsu b
Ben ali ben 17 yaşında bir erkeğim benim annem ben 9 yaşımdaiken öldü sonra babam başkabir kadınla evlendi ben ozaman 13 yaşındaydım bu yaşadığım olay daha bir hafta önce geçti benim babam sık sık iş seyahatlerine gider üvey annemle birlikte evde kalırdık gene babam iş seyahatine gitti bende üvey annemi durmadan arzuluyordum birgün ben okuldan geldim baktım banyodan sesler geliyo ve banyonun kapısı sonuna kadar açık ve içerde çırıl çıplak üvey annem var ben baya bi süre onu izleyerek 31 çektim ve birden o beni gördü ama bişey demedi sonra ben odama gittim üzerimi değiştirdim sonra bişey yokmuş
Ablaya Sikiş bir gün okuldan kaçıp eve geldim evde porno cd seyrediyordum tam tatlı yerinde birden dış kapının açıldığını duydum. Tv yi kapattım. Ve odama geçtim gelen ablamdı ve yanında 25 yaşlarında hafif iri bir herif vardı. Ablam ve çocuk daha salonda öpüşmeye başlamışlardı beni görmüyorlardı. Ablam evde kimse yok kardeşim okulda dedi. Ablamda okuldan kaçmıştı. Ablama oldum olası hastayımdır diri kalçaları iri göğüsleri ve mini okul elbisesinden delice sergilediği sütun gibi yuvarlak dolgun bacakları beni oldum olası etkilerdi.bazı günler ablamı düşünerek boşalırdım. Herif ablamın k
Iç çamaşır kokusu Selam arkadaşlar size yaşadıgım bir hikayeyi anlatacagım.Ben bir süre önce meslegim geregi sabahları elbise deyiştirmek zorunda oldugum icin aynı odada 10 bayanla beraber giyinip soyunuyoruz yine normal günlerden birgün,elbisemi cıkarırken tam sagımda aramıza yeni katılan bir bayan arkadaş soyunuyordu . Ben formamı giydim ve arkasından gecerken benim yüzüme baktı merhabadedi bende hoşgeldin ve falan filandansonra bana inanın cok güzel kokuyorsunuz dedi ben gülümsedim parfümümün ismini söyledim bana parfümünüz deyil kokan, dedi ve o arada başka arkadaşlar geldi ve bizimko
Evdeki çocukların en büyüğü olmak kadar zor bir şey yoktur. Her şey senden beklenir. İşte, fedakarlıkta. Ben 17 yaşında 5 kardeşin en büyüğüyüm. Evdeki bütün işlerde anneme yardım eder kardeşlerime ben bakarım. Yani evin kölesiyim. Bugün kardeşlerimi yıkama günüm. Hiç biri de yıkanmaktan hoşlanmıyorlar. Onlarla boğuşmaktan canım çıkıyor ve ıslanmadık yerim kalmıyor. Üç tanesini yıkadıktan sonra sıra 14 yaşındaki oğlan kardeşime gelmişti. O ben kendim yıkanırım dedi. Ben olsun ablacığım sırtını keselerim. Bir yandan da bende yıkanırım dedim. O soyunup küvetin içine girince üstümdeki ıslak elbis
Ah otobos ah Merhaba, ben 23 yasındayım universite ogrencisiyim. Ozellikle kalabalık saatlerde otobuslere binmeyi cok severim. Malum fordculuk yapmak rahat oluyor. Gene bir gun esofman takımımı giyerek otobuse bindim onlem olsun diye geciktirici sprey kullandım. Tam onume 1. 70 Boylarında kocaman kalcalı iri goguslu orta yaslarda bir hatun ve tam onunde de gene kendisi kadar guzel kızı denk geldi. Malum yol uzun diyerek yavas yavas kadına yaslanmaya basladım. İlk baslarda hic tepki vermiyor gibiydi fakat daha sonra elleri ile esofmanımın onunu oynamaya basladı. Bende bundan cesaret al
BEN SEVAL 18 YAŞINDAYIM  başimdan gecen üç olayı anlatmak ıstıyorum BİR GÜN EVDE OTURURKEN KOMSUMUZUN HANIMI BANA BIR ZARF VEREREK KOCASININ İŞYERINE GOTURMEMI İSTEDI BENDE ZARFI ALARAK ISYERINE GOTURDUM ZARFI MUHASEBECISINE BIRAKTIM MUHASEBECI O KADAR YAKIŞLI DIYKI HAYRNKALDIM BIR ANDA ORDA HAYAL ETTIM ONU ALTINA YATMAK ICIN O HAYAL LE EVE DONERKEN MANAVIN ONUNDEN GECERKEN MUZ GORDUM VE BIR KAC TANE ALDIM EVE GELDIGIMDE ANNEM YOKTU HEMEN ODAMA GIDEREK ODANIN KAPISINI KITLEDIM VE SOYUNDUM MUZU ALARAK AMIMA SOKMAK ISTEDIM BIR DEFA DENEDIM BIRAZ AGRITTI HEMEM BANYODAN KREM ALARAK KREM YALAD
Selam ben 22 yasında üni ögrencisiym ist te yasıor kıbrısta okuorm kadınlara ya da ciftlere köle köpek en büyk arzumdur daha önceden kısa bir tecrübe yasadım köleliğin sadece ayak yalayıp hizmet etmekten ibaret olmadıgını en ii bilenlerdenm bana werieln sansın kıymetini bilir saygı we sabırla werilen emirleri beklerm hizmette asla sınır tanımama en büyk zewklerm asagılanmak hakaret etmek ayak yalamak bayan iç camasırı giydirlmesi we suratıma tükürülmesidir bu artk benm için bir tutku olmayı gecti uzun süredir sahibe misstres arıorm we bulamıorm bu benm için artk dayanılmaz bir hal aldı köle kö
Anadolu Lisesinde Seks Merhabalar.Biz Antalyada bir anadolu lisesinde okuyan 2 kankayız.Bizi okulda biraz deli olarak bilirler.Ayrıca maşallah okulun bütün CD ihtiyacını biz karşılarız!Neyse hikayeye geçelim: Öncelikle ben Deniz(RaceDoctor) 1.86 boyunda basketçi bir gencim ve bizim kankada Çağlar(Combocu)1.72 boyunda oda basketçidir.Biz bu sene lise 3 e geçecez.Bu olay biz yaz tatiline girmemizden 3 hafta sonra oldu. Ben ve benim kanka biz okulun basketbol takımındayız!O yüzden genellikle okulda ki güzel kızlar(özellikle kaşar ve motor olanlar ;)bizle takılırlar.Ben zaten okuldaki en
Kamyoncunun Karısı Selam ismim Mehmet 28 yaşında 1.83 boyunda ve 77 kilo ağırlığında sexi sanatsal olarak icra eden biriyim. Bu arada sikimin 20 cm nin biraz üzerinde olduğunuda belirtmek istiyorum. Lafı fazla uzatmadan yaşadığım bir çok hikayeden hayatımda ilk ve enteresan olanını paylaşmak istiyorum. Dayım kamyon şoförü olduğu için sık sık şehir dışına gider.Bir gün yine böyle gidişinde yengem beni çağırdı ve evde mobilyaları kaldırmama yardım etmemi söyledi.Onların çocuğu olmadığı içinde yengem çoğunlukla yalnızdır. Bu arada yengem 35 yaşında ve güzel sayılabilecek bir kadındır.Evine
Ben 18 yaşında biriyim. Geçen sene tatil için Karadenizin adını vermek istemediğim bir ilçesine gittik aslında ilçenin köyüne. Tatilimiz oldukça iyi geçiyordu. Ailece çok güzel eğleniyorduk. Deniz güneş kum hepsi çok güzeldi. Etrafta kendime göre bir kız bulamamanın bir burukluğu vardı içimde ama olsun deyip eğlenmenin tadını çıkartıyordum. Aynı yeri bizim tatil yaptığımız yere bir aile daha gelmişti. Çocukları yoktu benim yaşıma uygun. Adam 43 yaşlarında ancak gözleri kör idi. Eşi ise sonradan öğrendim 39 afet gibi bir kadındı. Uzun saçlar tam benim istediğim gibi güzel göğüsler ve dolgun kal
Mrb. Benim adım Fulya. 19 yaşındayım ve sarışınım. Geçenlerde Bodrumdaki yazlığa gittim, tekbaşıma değildim tabi birde sevgilim vardı. 3 ay önce tanışmıştık çok yakışıklı biridir. 2 günde bir mutlaka sex yapaız fakat onunla yapılan sex bir başka oluyor. hiç abartısız 20-23 santim arasında penisi var ve oldukça kalın. Neyse Bodruma gittikten sonra bavulları dolaplara yerleştirdik. Ve A.P (sevgilim) köpeği dolaştırmak için dışarı çıktı. Akşam saat 7 sularıydı. Ve saat 9 gibi geldi. Köpeği dışarı bağladı ve eve girdi. O gelene kadar ben evde porno izlemiştim ve oldukça azdım. Kapıdan içeri gir
Tekirdağlı lolitam Merhabalar! Size 2 hafta önce başımdan geçen olayı anlatacağım. Ben tekirdağ/m. Ereğlisinde oturuyorum. Pazar günü evde çet yaparken tekirdağda oturan 20 yaşında bir kızla tanıştım. Saat 14 30 gibiydi bizede 30 dak. Mesafe olduğundan hemen buluşalım dedim oda kendisinin kapalı ve çok güzel olmadığını o yüzden benim fazla beklentiye girmememi söyledi. Bende olsun dedim zaten benim yaşım 28 di aramızda 8 yaş fark vardı. Saat 14 30 ta nette tanıştığımla saat 16 00 da tekirdağda buluşmuştuk. Bende güzel değilim diyince sakalları bile kesmeden öyle gitmiştim aman allah
Merhabalar arkadaşlar sizlere geçenlerde şirketimde çalışırken başımdan geçenleri anlatacağım.Muhasebe bürosu sahibiyim işlerim büyüdükçe yeni personellere ihtiyaç duymaya başladım ve gazeteye sekreter ilanı verdim yaklaşık 15-20 kişi başvuru yapmıştı bunların arasından fiziği ve diksiyonu düzgün 1 kişiyi seçmek zorundaydım hepsinin içerisinde ahu isimli bir kız vardı ki tam bir ahuydu ve bütün konularda anlaşarak kendisini işe aldım büroda yeni katılan ahuyla birlikte 4 kişi olduk bayanlarla çalışmasını sevdiğim için 2 bayan ve birde ofis boy vardı. bir gün internette porno resimlerine bakark
|Dizleri titremeye başlayınca yanına yattı ve ana karnında gibi kıvrıldı. Tekrar arkasına yatıp onu sardım sarmaladım. Birkaç saat uyumuşuz. Uyandığımda kızım hala uyuyordu. Kalkıp mutfağa gittim ve güzel bir sofra hazırladım. Kızımın yanına gittim ve dudaklarına bir öpücük kondururken minik kuşum sikicin sana sofra hazırladı. Hadi kalk bir şeyler atıştır ki kaldığımız yerden sikişmeye devam edelim dedim. Uzanıp yarağımı yakaladı sadece bunu yesem yetmez mi dedi. Hayır kalk bakalım dedim ve onu kollarımın arasına alarak yataktan kaldırdım. Çırılçıplak kocaman karnıyla hiç sakınmadan utanmadan
Enfes Kalçalar Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim. Sizlere okulumda beni her gün tahrik eden bi kızı nasıl siktiğimi anlatıcam. Okul yeni başlamıştı bende halim selim okula gidip geliyordum. Derslere yoğunlaşmışken birden o enfes kalçalar ve koca memeler hayatıma girdi.Ders aralarında tanıştık baya ama bana tanışmak yetmiyordu. Hergün onu düşünüp 31 çekiyordum. Artık daha fazla dayanamadım ve onu becermeye karar verdim.Ama bunu ona nasıl söyliycektim.Bi gün kantine geldi kantinde baya bi sıra vardı ve ben onu görünce hemen yanına gittim arkasına geçtim ve bişiler almak
Beni Becerdi 3 Merhaba ben selin berksoy. Beni Becerdi serisinin 3. hikayesiyle karşınızdayım. Bu seferki biraz daha can yakıcı oldu ve tek başıma da değildim. Ben şuan 19 yaşındayım Burcu adında 18 yaşında bir arkadaşım var. Onunla birlikte bir mankenlik ajansının yarışmasına katıldık. Kapıda bizi çok hoş bir bayan karşıladı daha sonra bizi hazırlanmamız için bir kabine götürdü bize iki mayo uzattı ve giymemizi söyledi. Dediğini yaptık biraz sonra bizi almaya geldi ve iki erkek bir bayandan oluşan jürinin önüne çıkardı. ikimizde çok heycanlıydık. biraz süzülerek yürüttükten sonra bizi iç
Merhaba ben serhat.23 yaşında.orta boylu.esmer bir gencim.çevrem tarafından oldukça sayılan sevilen karizmatik ve neşeli biriyimdir. hikayem iki yıl önce geçti. Güzel bir arkadaş ortmımız vardı.hergece eğlenir başka başka mekanlara takılırdık. muhabbetimiz çok güzeldi.bu ortama yeni bir arkadaşımız girdi.Mehmet bana çok bağlı biriydi.kısa sürede samimi olmuştuk.birde kız arkadaşı vardı.hergün saatlerce telefon görüşmeleri yaparlardı.mehmete kızı bizle tanıştırmasınız söylediğimizde bunu kabul etmedi.Çünkü benden çekiniyordu. Çevremde kızlarla dioluğum kuvvetli olduğundan onun kız arkadaşını da
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno sikiş

Porno Hikayeleri,Sex Hikayeleri,Sikiş Hikayeleri,Tecavüz Hikayeleri