Araç & Gereç

Facebook

test

Porno Hikayeleri,Sex Hikayeleri,Sikiş Hikayeleri,Tecavüz Hikayeleri

SİTEMİZİN DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMESİ İÇİN LÜTFEN ÜSTTEKİ REKLAMLARA BİRKERE TIKLAYINIZ.
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Kanli Külodum selam arkadaslar.ben düzgün 18 yasindayken basimdan gecen bir oplayi anlatacam size.ben bir süper markette calişirken. ahmet adinda bir müdürümüz vardi . cok yakişikliydi. bir gün beni evlerine bir seyler goturmek icin evlerine goturdu. bende birlikte posetleri arabay koyup evlerinin yollunu tuttuk.evlerine giderken bana merdivenler surekli kalcaatima bakiyordu. ben bir tahrik oldum. ve evlerine girdigimizde posetleri mutfaga birakip oturmaya basladik .bir anda merketteki kizlarin hakinda konusmaya, basladik .bana sen hic birini becerdinmi diye sordu bende hayir dedim.ve p
Hiç Aklımda Grup Yapmak Yoktu Gay olmak benim için vazgeçilmez bir şey oldu.Önceleri yani ilk ergenlik çağına girerken bunu hep inkar ederdim. Yani "hayır, kesinlikle böyle bir şey olamaz. Ben gay olamam derdim. Ta ki o güne kadar..... Üniversitede okurken yurtta banyoları ortak kullanırdık. Herkes banyo saatinde duşların önünde birikir yarı çıplak birbirimizle şakalaşır, sularla oyunlar oynar, yıkanırken duş perdelerini açar, fotograf çekerdik. duş saatlerinden ben çok zevk alırdım. Düşünsenize; bir sürü çıplak hemcinsin. Bu tür oyunlardan hoşlanığımı farkedince gay olduğumu kendi iç
İlk Oldu Hoşlandım selam.ben istanbuldan.yazıyorum. bir. gün. işten .ayrılmıştım. ve .iş. aramak için evden cıktım. bir. gazete. aldım . ve. ilanları. gözden . gecirirken bir. ilan gözüme.çarptı. iş. ilanlarında. benim. aradıgım .ilanlardan yoktu. ve .vakitgeçirmek içim bu ilanı aradım. be bir bey.cıktı .. ve görüşmek istedim. adresi.aldım.ve gittim. ben aktifbirisiyim. ve ben buadamı. sikmek. istiyordum.ve bürosuna.gittim. adam yaşlı.idi. ben kesin.sikerimdiye.düşündüyordum. ve adam. aktif oldugunu.ve.istersem.beni.sikeceyini. söyledi.ve.hemen. yaragını.cıkardı.ve. bana.gösterd
Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım telı 2 kız arkadas arıyolardı yasları 17 miş onlarla iliksiye girmemi istediler hangı sehır olduklarını sordum İzmir dediler yerde anlastık kızlar bi ew ayarlıcaklardı kızlara once sızı gormem gerekıyo dedım msnde camlı yada kadincanormla dısarıda bı yerde bulusalım dedım tamam dedıler msne gırdıler konustuk ne zaman olcanı ayarlıyalım dedım gunu ve saatı ayarladık kızlar camı actılar 2 sıde guzellerdı nese werdıklerı adrese gıttım kapıyı catı
Selamlar adım Berk. 21 yaşında çok düzgün vücutlu gizli bir pasifim. Yalnız kaldığım evimde sürekli file çorap giyiyor, tanga deniyor ve bacaklarımın güzelliğine bakıp arka deliğime masaj yapıyorum. Ama canıma tak etti artık. Erkeklerle tanışmalıyım dedim ve planımı hazırladım. Hazma ile netten tanıştık. 26 yaşında bir inşaat işçisiydi ve kaba bir insandı.ama bana ince davranmak için kasıyordu. Bana “Buse” derdi. Onu evime davet edemezdim. Dolaysıyla aklıma güzel bir yer geldi. Onlarca kişinin bulunduğu büyük esenler otogarı..otogarda bir peronun önünde buluşmaya sözlenmiş ve sürekli birbirim
Slm ben istanbuldan x.. lise baslayacagım yıl orta okul arkadaslarımdan ayrılacaktm ve dolayısıyla cok üzülüodum özellılede kız arkadasımdan ayrılcagım ıcın onu arzuluor ama bi yandan da acaba olur mu dıodum nese evin bos oldugu bı gün eve cagırıdım o da: napıcaz sızın evde dedi bende gel yapacak sey cok dedım. bizim eve geldi ılk önce tv felan ızledık daha sora ben tv kapatıp kıza yaklastım hemen dudaklarına yapıstım o da ıstıyodu kı benı karsılık verdı sora öpüsmeyı kesmeden odama gıttık bir güzel soydum altında hıc bıse kalmamıstı basladım yalamaya öyle zevk alıodukı yastıgımı bile yırtmıst
AM YALAMAYA BAYILIRIM  selamlar bu sayfayı her ziyaretimde müthiş etkileniyorum ve haz alıyorum,Ben baran izmir bornovada oturuyorum,    Kendi işyerim olduğu için insanlara belli bir güven vermişimetrafımdaki insanlar beni sever özellikle bayanlar,gelelim asıl meseleye,    Birgün işyerine 32 33 yaşlarında esmer bir bayan geldi buromda oturduk kendisi evliydi bir iş anlaşması yaptık ve koyu bir sohbete başaldık mesele evliliğe geldi evlimisin diye sordu bende bekarım dedim ya seni bu zamana kadar nasıl rahat bıraktılar niye evlenmedin bende rahat bırakmıyorla
selam yaliniz icimdekini anlatamak isdiyorum ben almanyadan yasim 37 su an ozamanlar 18 falandim evde yatiyordum gündüz vaktiydi annemde isden gelmisdi hastaydi benim yanima yatdi herzaman yanima yatar babam rahmetliydi birdahada evlenmedi zaten annem neyse yanima yatdi bende uyandim arkasini dönmüsdü bende anneme sarildim arkadan üsüyorsun sen dedim yanakgindan öpdüm sana bir nane cayi yapayim dedim yap oglum dedi iyi deyilim dedi bana bende bir bardak cay yapdim ve icirdim biraz düzelmisdi kendine geldi tv bakmaya basladik aksam oldu ben yatiyorum dedi ve yataga gitdi bende bir kac saat
Ben Fransa’da oturuyorum 23 yasinda 1 m 87 cm 86 kg ve bayağı kaslıyım 13 yaşından beri kung fu yapıyorum. Bir gün oturmuş evde televizyon izliyordum ve karşı pencerede sürekli yolda karşılaştığım komşumu gördüm. 23 yaşında bir hemşire ve bekar olduğunu biliyordum, ve her zamanki gibi pencereden pencereyi konuşmaya başladık. Evde ailemle kalıyorum ama o gün hepsi bir düğüne gitmişti. Ve gelip bir Türk çayı içmesini önerdim ve hemen geleceğini söyledi. Oturduk havadan sudan bahsettik ve biz Türk erkeklerin organlarının genelde büyük olduğunu söyledi. Bende saka olsun diye "benimkini görmek i
Platonik Aşkımla Yazlıkta Seks Sevgili seks hikaye okurları ben bu siteyi internette gezinerek buldum ve çok hoşuma gitti.ben 19 yaşında 1.76 boyunda esmer bi kişiyim adım murat.Benim yıllardır peşinde olduğum fakat bir türlü açılamadığım silivrideki yazlıktan bir kız vardı.1.70 boylarında esmer bir kızdı ve sürekli sahilde arkadaşlarıyla takılır ve uzun süre oradan gelen geçen erkekelre bakardı arada bir banada bakardı fakat kız benden bir yaş büyük olduğu için ona olan ilgimi açamıyordum çünkü reddedilirsem bir daha kzın yüzüne bakamazdsım(karakter icabı) Bir gün yine böyle sahildeyken
Kadin doktorunda sikistik merhabalar adim Zafer tokmak Viyanadan katiliyorum bende yasadigim olaylari anlatmak istiyorum!... . Bundan tam 3 ay önce Kadin doktoruydum Anlatayim: 3 ay evvel telefon geldiydi Praksis`ime. Benimle görüsmek isteyen bir kiz varmis telefonda, bende mesgül oldugumdan telefona gidemedim. Bayan elemanim suan mesgüller kendileri daha sonra sizi arayabilirmi diye sormus ve kizda tabiki arayabilir demis. aradan 20 dakka gectikten sonra bayan elemanim bana bir kiz aradigini söyledi ve aramam gerektigini iletti. Telefon actim ve kizin sesi muhtesemdi. Harik
slm arkadaşlar ben selim size bundan 1 yık once başıomdan geçen bır olayı anlatmak istiyorum ben şu anda 20 yaşında oldukça yakışıklı bır gencim neyse lafı daha fazla uzatmadan hikayeme başlayayım askerlıgımın yoklaması gelmış koyden benı muhtar çagırmıştı yaz gunlerıydı gel yoklama kagıdını al dedı bende aileme dedım ve koye gıttım koyde bırazda kafa dinleyeyım dedım dedemgilde kalıyordum yaz oldugu için halamlarda koye gelmıştı ev baya bı kalabalık olmuştu akşam benım yorgun oldugumu vede yatacagımı soyledım yatagımı yaptılar bende uyumaya çalıştım. bır ara halam geldı çocugunu uyutacakmıs b
Slm ben alı bırgun nette gezınırken bu steyı gordum bende bırıne mail attım cevap geldı ve cok sevınmıstım cocuk adres verdı bıze uzak deıldı ve bulustuk cafeye gıttık ve bıseler ıctık ten sora benı eve cagır dı. eve gıttıgımızde bana kalcaların cokguzel dedı benım de hosuma gıttı bu laflar kendımı bayan gıbı hıssetım ve guzeldır dedım benım kalcalarımı avuc ladı ve yatak odasına gıttık soyunduk ve benım goguslerım baya buyuk normalden onları yalamaya basladı hosuma gıtmıstı ve azıma almamı ıstedı bende tamam dedım yalaya yalaya azıma bosalttım onu ve tum menılerınıyutum cok guzeldı ve bır
merhabalar,ben mehtap,şu an özel bi lisede lise 3!te okuyorum ve istanbul da oturuyorum.Anlatacağım anı bu seneni başında geçti.Dayanılmaz şeyler yaşadım ve bunu da ilgilenenlerle paşlayaşayım dedim.Bu sene okulumuza Doğan adında çok yakışıklı bi öğretmen geldi ve çok gençti,aynı zamanda bekardı da.Sonra duyduk ki bizim derse de gelecekmiş.İlk derse geldiğinde biz bütün kızların aklı başından gitmişti.Çok çekiciydi.Herbirimiz ateşli bi şeklide hocayı kesiyorduk.Sanki yarış halindeydik.Aramızda bile hep onu konuşuyoduk.Hatta arkadaşların bazıları tenefüslerde onu düşünerek mastürbasyon yaptıkla
merhaba ben gökhan size 1 yıl önce başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.17 yaşındaydım.ben hemen konuya geleyim.halam 28 yaşında kumral 172 boylaında 63 kg ayarında bir kadındır.ufaklığımdan beri hep halımı düşünerek 31 çekiyordum.bir gün bende halamı sikeceğim diye hayal ediyordum.ve fırsat ayağıma gelmişti.halamlar izmirde oturuyorlardı eniştem cezaevine girmişti ve halamda bize gelmişti.3 sene bizde kalacaktı.tabi bende bu durumda mutluydum.halamı sikme hayalleri ile yaşıyordum.3.4 ay hiç konuyu açamadım halama.zaten açsamda kabul etmezdi.ben kendi kafamda bir plan yaptım.halamı gece uyu
Maddi durumu iyi boşanmış erkeğim.sevgililerim var hepsi türk ama onlara gizli isteklerimi açıklasam anında terk ederlerdi beni.bende bu tür isteklerimi rus güzellerle yaşıyorum.ilkinde haftada bie eve çağırdığım katerinaya telefonla bu gece farklı şeyler istediğimi söyledim.ne gibi şeyler sorunca fetişlerimi anlattım.tamam dedi bekle gece 12 gibi geliyorum.zamanında geldi.üzerine herhangi bir değişiklik yoktu.öpüştük hoşbeş derken içmeye başladık.önce beni soydu atletimle ellerimi külodumla ayaklarımı bagladı soyunmaya başladı.normal iç çamaşırları giymişti.kilodunu çıkarıp iç tarafını ağzıma
Burda yazılanlar nedenli doğru bilmiyorum ama benimki çoooooooook doğru..bu sene ekim ayının başinda Aksaray’daki(niğde) yaşadığım çarpıcı,korku dolu,hüzünlü,hırslı bir anımı paylaşmak istedim.halamın oğlu sezginin sevgi yaşamadan sadece cinsel isteklerini karşıladığı Gül adında bayanla yaşadım anlatacaklarımı..sezgin’in çalışmadığı bi gün gezmek için dişarı çıktık sezgın gül üde davet etmişti.ben gülü daha önce görmüştüm ama bı muhabbetımız olmamıstı.Gül’le cafede buluştuk.hoş bi sohbet başlamıştı.sonra konu döndü dolaştı bana geldi halamın oğlu benım gunduzlerı cok sıkıldıgımı soyledı Gül’e.
Ben 22 yaşında bi gencim yengem ve kızlarınına oldum olası hastayımdır. Hatta tacizde bulunurken beni anneme şikayet etmişlerdi. Neyse askerden yeni geldigim dönemlerde yengemde bana karşı bi yakınlık hissetmiştim ama daha önce şikayet edildigim için yaklaşamıyordum. Birgün evde otururken canım sıkıldı ve altkata ındim. Yengem evde tekti. Iceri girdim sohbet etmeye başladık. Benim gözlerim bir gögüslerinde bir bacaklarında dolaşıyordu. Yengem ben banyoya giricem sen otur kapı calarsa bakarsın dedi ve odasına gitti. Oturdugum koltuktan odası görünüyordu. Yengem soyunmaya başladı karşımdayd
 Merhaba ben İzmir’de yaşayan 20 yaşında bir gencim adım Murat size yazdığım bu olay 2004 yılının temmuz ayında basımdan geçti. Ben bir otelde çalışıyordum ve de orada Seçil isminde çalışan biri vardı.Seçil 90 - 60 – 90 ölçülerinde olan sarışın ela gözlü tam bir afetti bir kere görseniz hemen zevke gelirsiniz birde kırmızı rujlu dudakları konuşurken içinizden emmek gelir o dudakları.Ben Seçile  samimiyeti kurmuş ilerletmiştik bana sevgilisinden yeni ayrıldığını ve hayata küstüğünü söylemiştibende onu dinliyor ve de ilgileniyordum işten beraber çıkıyor biraz dolaşıyor ve sonrada evine
Eşimin Dört Arkadaşı Ben degisik seks yapmaktanda hoslanirim. Özellikle kölelik yapmak ve cezalandirilmak çok hosuma gider. Bunu bir seks biçimi olarak görüyorum ki gerçekten çok hoslaniyorum. Tercihim iki erkekle seks yapmaktir, bundanda çok hoslaniyorum. Kocam Hasan, beni çiplak sekilde görmekten çok hoslanir ayni sekilde bende çiplak sekilde görülmekten çok hoslanirim. Iki hafta kadar önce bana dört arkadasinin gelecegini ve benim onlara karsi da çiplak görünmemi istedi. Elbette bundan bende çok hoslanirim. Misafirlerimizin gelecegi gün her tarafimi temizledim ve özel aletlerimi dik
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno sikiş

Porno Hikayeleri,Sex Hikayeleri,Sikiş Hikayeleri,Tecavüz Hikayeleri